[Groupon]

hahahah..untuk pengetahuan semua..
aku baru tau cara penggunaan Groupon..

yeee..aku tau..aku out dated..terima kasih kepada teman yang memperkenalkannya...dia la cakap ada offer gi morib 4H3M sekali dengan team park dan makan dengan harga 100++..heheh..so aku pun tanya la salasilah groupon..dia pun berlembut hati menceritakannya..

rupa-rupanya benda alah ni satu one stop yang mengiklankan apa-apa offer yang menarik..kengkadang ada less ada la apa-apa so kita boleh beli..

termasuklah tempat makan, travel, ticket dan macam-macam..

dulu banyangan aku tentang groupon ni ialah, seseorang membeli belah mana-mana dapat kupon..dan dorang boleh reedem kat groupon..groupon tu pun buat offer macam-macam belian dengan cara kupon...kah kah kah..

tu la pandangan aku..

so, yang menjadikan isu sekarang ini ialah, benda alah tu kena signup by emel..then hari-hari dapat email depa promosi barang..dan adakala kita gi web memana yang ada imej, imej tu akan ditindan dengan groupon punya iklan..hahaha..itu ok lagi, masalah iklan tu pulak, iklan barang yang kita pernah tengok..yang rasa teringin nak beli..pastu berkali-kali dia duk tayang..

hahahah..nampak sangat depa ni ada trace apa yang kita search and view...kalau kita duduk ushar barang-barang private ke memang kantoi la..
hahah..buatnya orang lain duduk guna laptop kita..hahhaha

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]