[32 Years Old]

 weh bila tekan publish post sebelum yg ni tadi, rase insaf dah..

tetiba sesaat lepas tu membuak2 rase nk tulis entry yg ni..

bukan apa..kan post sblm yg ni pasal aku tuko template blog ni kan.. aku rase cantikkkk.. mgkin 3-5 tahun lepas aku takkan rase tu cantik.. so aku terus berkata dalam minda.. owhh mungkin preference aku di umur 32 tahun ni mcm ni..


pehtu papppppp terus dalam emosi berkata..weh aku dah 32 dah di 2020 ni..hahahhahahahha..so nk citer sket la blessing aku di umo 32 tahun ni..

alhamdulillah merasa umo 32..

semoga penambahan usia ini menjadikan pemikiran, emosi, rohani dan jasmani lebih matang..

semoga elok agama, iman, amal dan semoga solehah hingga syurga.. semoga emak ayah, adik beradik, sedara mara, kawan-kawan rapat mahupun jauh beroleh syurga.. 

alhamdulillah dikelilingi oleh manusia2 yg supportive, positif, baik, ringan tulang, ringan ilmu, ringan mulut dan sgt memahami segala onak dan duri yg berlaku di 2020 ini.. hanya Allah sahaja yg dpt membalas segalanya.. you know who you are.. 


Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]