[My Master.. My Brain..]

My Master.. My Brain is damaging!!
hahhahaha..
Aku dah aware sangat yang dunia sarjana ni perlu sangat rajin dari segala aspek..
Aspek membaca, menulis, berfikir, membuat kerja dll perlulah di tahap maksima..
Yaaaaaaa... Aku officially masih di tangkuk lama..
M aku besar sangat..
Bersize A4..
hahhahaha..

Aku masih lagi macam ala-ala budak 5 tahun..
Yang payah nak membendung nafsu dan keinginan!
Kelas 2 hari seminggu 5 hari masa untuk membuat kerja pun aku rasa tak cukup..
yela..1 hari sebelum kelas baru nak buat semua..

Untuk kes sekarang..
Aku ada 1 assignment sebulan punya tempoh yang perlu di submit 6 hari lagi yang tidak disentuh langsung.. Ia memerlukan aku membaca 20 paper/journal yang berkait dengan topic aku..
Then, 1 assignment tempoh 2 minggu yang kena submit 4 hari lagi..
Ada test, homework ++..

Sekarang baru aku terfikir.."Where all the times goes?"
Yaaaaaaaa...time-time camni la baru aku terfikir nak insaf..
Padahal semua ni happen masa aku diploma lagi..
Penyesalannya SAMA!
Perubahannya yang TAK SAMA!

Budak kelas 9 orang.. 
paling tua seumur 27 dan semuda 23 tahun..
Kami sangat-sangat berbeda..
Mereka sangat punctual, buat kerja awal, very informatic dan memang Masterly la gayanya..
Nampak la kesungguhan mereka nak score 4 flat semester ni!

 Ini KAMI!


*Ya Allah..Bantulah aku untuk berubah! Aku tahu, aku yang kena berubah, tak boleh tunggu-tunggu dah!

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]