[Disertation]

Aku di semester 3..di mana tiada kelas dan hanya tumpu kepada projek..sebab aku ambil mode campuran..

oleh itu, kajian yang aku buat untuk semester ini telah di initial di semester lepas sebagai preliminary study..

So, semester ini, aku perlu develop prototype untuk membuktikan fakta-fakta yang telah ku lemparkan..jadi benda tu perlu di test lantas beroleh jawapan samada betul ke bohong apa yang aku analisis tu..

Oleh itu,tempoh cuma 5 bulan..

Dalam bulan pertama aku bajet siap la development..

Bulan ke dua, siaplah testing dan evaluation..

Bulan ke tiga hanya tertumpu kepada report dan presentation..

Apakan daya..kini sudah bulan ke tiga..

Bayang development semakin samar..apa tah lagi aku nak proceed ke testing..

Perasaan sekarang sangatlah cuak..

Ada 3 minggu lagi..

So,aku terpaksa kecilkan timeline yang bajet sebulan jadikan seminggu..contoh:

minggu 1: development..
minggu 2: testing dan evaluation
minggu 3: report dan presentation

*wish me luck guys!
*betullah Rasullulah S.A.W dah pesan, ingat 5 perkara sebelum 5 perkara..tapi memang aku ni banyak lalai..

Comments

  1. Replies
    1. haha..kalu aku tahu macam ni..baik aku duduk kg 3 bulan.bulan terakhir dtg buat projek je..hahaha

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]