[Ikhlas...]

"Apa yang dilakukan kalau ikhlas, orang takkan sedar dan ingat pun..sesungguhnya itu lebih baik..sebab setiap yang ikhlas itu, perlaku tidak akan mengharapkan apa-apa..hehehe.."

*quote tu aku baru reka je tadi hasil dari kata-kata akak aku dulu-dulu..

apa yang aku cuba sampaikan di sini ialah aku akan gigih menulis di sini..sebab hari-hari M tanya aku dah update blog hari ni? hahahaha..

yaaa...kalau aku blh menulis dengan ikhlas dapat menggembirakan hatinya, aku pun terpalik kegembiraan itu!hehehe

*tapi si M tu tak pernah cukup..aku cakap, "aku dah update blog." dia cakap.."yeke?brapa?alaaa..satu je.." nampak tak tamaknya dia..hahahahahahah

Comments

  1. aku suka kau ikhlas menulis blog utk aku...aku akan sentisa menjadi follower kau yg setia...cewahhhh...

    ReplyDelete
  2. hahahaha..thanks M..aku akan berusaha lagi menggali kosa kata utk ditulis..hihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

[New Template]

[32 Years Old]

[Finishing 2020]