[Hari yang panjang]

Hari ini hari yang panjang..bermula seawal pagi dari gombak pulang ke shah alam..

Aku ke gombak selama dua hari dari khamis malam sampai sabtu pagi..

sepatutnya aku berjimba dengan xbox dan membuat projek aku..

tapi apakan daya..

takdir Allah menentukan segalanya..aku telah demam di waktu itu..hampa segala perancangan dan hanya diganti dengan rehat dan tidur..

waktu-waktu beginilah hanya rakan-rakan yang boleh membantu..

mereka cari dan sediakan makan..urut kaki dengan minyak TYT kerana lenguh-lenguh dan sebagainya..

sehinggalah pagi tadi aku seperti sudah segar..

lantas di pagi yang hening, (takla pagi sangat,dalam pukul 10a.m...hehe)aku pun menyalakan laptop untuk membuat saki baki projek supaya boleh ditunjuk kepada superviser pada pukul 2.30ptg..

hehehe..sejurus jumpanya, dia tanya progress aku dan aku pun berlalu..oleh kerana belum pukul 4 lagi, aku tidak boleh pulang lagi..sebab sudah berjanji dengan rakan sekelas untuk buat rakaman suara dengan dia..

jadi..aku pun lepak lounge..

apa yang aku nak cerita sekarang ni ialah situasi aku di lounge..aku duduk di PC3 memandangkan tiada orang di sini..aku bukak fb tengok perkembangan banjir(hahaha..patutnya bukak portal surat khabar)..pastu aku bukak emel dan download format report..aku baru bukak dan baca sikit-sikit, perutku dah mula memulas..hahahahah..tu je nak citer..hahahha

*oleh kerana takda orang dikenali di sini, aku pun pergi tandas dengan barang-barang aku dan melakukan aksi sambil mendukung beg dibelakang..heheh(takut nak gantung..sebab ada laptop..takut tempat pengantung tu tak tahan..terburai pulak laptop nanti..)


Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]