[Fasa 2]

Hoho..
Walaweeehhh...
Sekarang berada di fasa 2 kehidupan..
Cehhhh..
Macam mana nak determine pun aku tak tahu..
Cuma nya dalam hidup aku ni,aku masuk fasa baru la ni..
Belum fasa 2 lagi..
Tapi mahu melangkah ke fasa 2..
Serius.  
Tak sangka aku akan melaluinya..

Kadang-kadang 15 saat jugak aku termenung..
Betul ke ni?
Aku dah macam perempuan-perempuan lain plak..
Di mulut,di tangan, dan sekarang di blog asyik pasal kahwin..
Pendekkan cerita..persiapan kahwin..
Hari ni,
Estimated 152 hari lagi..
So dalam kepala ligat duk fikir goodies dan baju..hahahahaha..

Yang ni je aku rasa macam mencabar bangat..

Tapi tula..
Sebenarnya benda senang je,aku pun nak buat benda simple je,tapi apalah duk fikirkan sangat..

Patutnya di stage ni fikir persiapan diri..cukup dah ke ilmu di dada..rohani jasmani mental emosi..
hurmmmmmm..

Semoga Allah permudahkan..

*niat nak khatam quran lagi sebelum kahwin..baru juz 3..heheheheh..

Comments

  1. perghhh...semoga berjaya kaem...klu ada apa2 nk mintok tolong oyak ar...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[Seterusnya..Aku Tak Normal Sangat]