[Another loves story]

Huhu..ada rakan-rakan dah berbunyi, "Kaem,awak boleh diberikan anugerah sebab tak penah miss majlis kahwin kawan-kawan!!"..
Salah tu..Aku missed banyak dah wedding orang..lebih-lebih rakan sekolah..

Aku list kan eh "The missed going wedding" hahaha..yang aku ingat la..ada juga yang ter "missed" ni..hurmmmm..

  • Mastura Mahidin, Aishah Deris, Afidah Rashid, Adila Mansor (kawan-kawan sekolah rendah dan sekampung..now, sesetengahnya dah ada anak dah pun..)
  • Nadia Rahman, Aizat Hanapi, Wani mey (kawan-kawan sekolah menengah)
Alaaa...rasanya banyak lagi..tapi aku lupa la..Kawan-kawan diploma tak banyak lagi mendirikan rumah tangga..yang dah pun 2-3 orang pun aku tak pegi..contoh nya Norin Hamid, Hidayah Awang and Suriani Rani.. senior-senior lagi la..memang tak pergi la..dorang memang invite kat fb, tapi kengkangan masa la yang jadi tak boleh pergi tu..hurmmm..

so, pada hemat aku la, 2012 ni la yang aku cuba pergi mana-mana kenduri yang aku boleh pergi..yelaa..dah tak belajar dan masa agak fleksibel sedikit..

Tiba-tiba tahun ni rakan-rakan degree yang banyak melangsungkan perkahwinan..so, dorg la dapat lebih sedikit advantage untuk aku pergi kenduri dorg..hahahah..

Aku suka la pergi kenduri..boleh makan-makan..jumpa-jumpa kengkawan dan tengok kawan kita hensem dan cantik di hari bahagia..walaupun aku bukan AJK kenduri, tok kadi pun..hahah..saja-saja nak memeriahkan majlis orang..majlis sendiri lambat lagi..dan tak tau bila..hahahhaha..tapi jadi AJK hadiah pun jadi la..

ok..ni antara gambar kenduri yang aku pergi baru-baru ni..

Ain dan Korie
25 Mei 2012 Marang 


Ina dan Yuzairi
26 Mei 2012 Kerteh


 yaaaaa....2 2 kelabu!!

The end..

*p/s:esok ada interview..dan dan malam ni update blog..




Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]