[Terkulai-kulai Meringkuk lagi..]


alkisahnya seperti aku je yang masih terhegeh-hegeh. 
aku jela yang whatsapp dia dulu. 
tapi time aku elok je diam buat hal aku,
dia yang contact aku balik.
 then, sehingga la suatu hari, dia call, 
tak sempat nak angkat, 
then aku call dia balik.
 alangkah terkejutnya bila "call waiting". 
so..dari itulah aku sedar,dia dah ada orang lain. 
tak dapat call aku, call orang tu..

hurmmmmm..

then,dia call aku balik,
aku jawab macam biasa..
nada dia macam gabra mungkin aku akan tanya dia call sape. 

tidak..aku takkan tanya. 
sebab tu jela titik permulaan aku untuk move on. 
dengan anggapan kau bahgia disampingnya,
 dan kau boleh ada orang lain, kenapa aku tak boleh?

dia memang tak bersalah..
dia dah clarified segalanya. 
aku je yang tak paham bahasa dan sangat-sangat lambat nak menerima hakikat itu..
just terkenang kisah lampau dan hebatnya hati dia 
boleh switch apa jua perasaan kepada apa yang dia nak..

wondering apa yang dia buat, dia cakap, dia care tentang aku dulu, adakah semua itu lakonan semata?

kadang aku terfikir, "ntah ntah dia ni hilang ingatan.."

perrggghhhhh..
ayat macam dalam script drama sangat!

tekad aku ialah aku takkan kacau hak orang
 apa lagi nak caras orang punya 
dan aku ni tak la desperate sangat kan.. 

oleh hal demikian, 
aku jadi tak meletakkan apa-apa harapan kat dia..
cukup la 2 tahun aku tunggu dan tak move on move on lagi..
september 2013-september 2015

tahun ni aku tak wish pun beday dia,
 maksudnya aku tak nak bercara dah pasal dia.. 
beday aku dia xpenah wish pun..nampak sangat orang dah tak suka. 
kang aku cakap semua lelaki sama je,marah.. 

sikian kisah luka lara merundum jiwa terkulai kulai meringkuk daku.. 
Allah ada..  

*Terkulai-kulai Meringkuk lagi..semoga penghabisan..

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]