[Too Much Too Share]

Hoho..

Its been a while..

Lamanya tak menulis..

Feeling tersedar lama tak membebel panjang panjang bila mana segala post ig, story bagai nak taip panjang sampai abes limit huruf taip..

Pehtu mcm tetiba mai rindu nak membelog..

Ade lagi ke pembaca?

Aku tak kisah lahhhh.. Janji aku dapat borak bebel meluahkan meng share hape yang patuttttt..

Ohhh.. Mcm2 dah terlepas.. Event penting serta bermacam lagi lah..

Sebelum terlupa.. Biar aku list kan topik nak share:

- aku dah 30
- aku dah ada anak setahun
- pancaroba gaji gergajian
- perumahan
- borak borak depression
- honor 8x
- part timer
- jual sambal ijo
- pampers tesco love dh takda

Hahahaha..

Mcm summary 2018 je kisah ni..

Ok..

Sehingga bertemu lagi..

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]