[3rd interview]

untuk yang ketiga ini...untuk biasiswa aku sambung master...untuk sebelah kaki untuk mengajar..maknanya,lepas aku habis master nanti, terus dapat mengajar di tempat penaja..

malangnya..semuanya berjalan dengan tidak sempurna..yaa..banyak lagi kelemahan diri..

semasa mock teaching, interviewer suruh skip je..sebab dia kata dia dah tahu..dan around 5 minutes, aku dah disuruh keluar..

yaaa..cara menjawab aku kurang bagus..blur dengan soalan, sampai kena ulang 3 kali soalan baru aku faham..tapi tetap tak tahu jawapan..ak answered 1/3 dari soalan yang diajukan..feels very bad.rasa sangat-sangat loser..

yaaa..aku tahu..kurang persediaan..aku tak jangka adanya soalan-soalan out of box..aku just fikir yang ini hanya mock sahaja..wal hal, mesti la ada soalan-soalan cepu mas..dorang nak uji kita betul-betul mahir tak..sedikit pun aku tak salahkan mereka..

by the way..aku rasa tak selesa sedikit masa interview tu..aku cuma fikir positif dan aku cuba je apa yang aku boleh walau dah tau memang keputusan tidak akan berpihak kepada aku...


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]