[Moved out]

yaaa...aku dah keluar dari ibu kota dungun..hahahha..ibu kota la sangat..
oleh kerna tiada lagi peluang pekerjaan di sana..
aku telah pulang ke kampung halaman...
lantas,aku telah mengangkut barang-barang sebanyak sebonet kereta sedan..
tetapi..masih banyak benda yang aku tertinggal di sana..
yela, aku packing barang dengan kelam kelibut..
ini dia barang-barang itu..
1. payung
2. selipar bilik mesin basuh..(syg lg..)
3. sejadah
4. telekum (arwah mak aku punya..)
5. cekak rambut
6. cotton but
7. sabun basuh

selain tapak kaki dan kenangan-kenangan yang manis di sana..ini sudah cukup untuk aku ke sana lagi..tapi tak tahu bila..hahahha...


Comments

  1. huhuhu..byk barang tertggl...jom cepat2 dtg cni sebelum sya meninggalkan dungun jgk...kih3..

    ReplyDelete
  2. ha3..gane tu,suh oni bwk la,oni kn nk g jgke!ha3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]