[A long life to go..Don't give up!]

wauuu..penuh motivasi tajuk yang diberikan itu..
hurmmm..
jauh di lubuk hati ini, rasa sangat terkilan dengan sesetengah perkara..
aku hanya fikir positif sahaja..mungkin ada hikmah disebaliknya dan yang paling penting, itu semua bukan rezeki aku dan mungkin juga bukan masa aku...
mungkin aku kurang berusaha..ini tandanya aku kena lebih berusaha dan ambil kira semua faktor dengan serius..yela..ini soal hidup, tiada yang main-main..lebih-lebih lagi cabaran yang semakin sengit untuk mendapatkan peluang dan ruang..
walau apa pun..sabar itu yang penting..ini sebahagian ujian dari-Nya..
mungkin sebelum-sebelum ni aku selalu lalai dan alpa..

ok la..daaa..

(huhu..tak tahu nak tulis apa daaa..speechless..clueless..hopeless..)


Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]