[Misteri]

semalam aku mesej dengan kawan aku..
pastu dia cakap, "kau boring2 baru nak mesej aku!"
 
memang yaa pun..
dah kalau boring, aku akan overview contact list..dan rasa orang tu sesuai nak mesej, aku mesej le..
 
dan dia beri suggestion..
"dah kalau kau boring, baik kau kahwin! g layan laki dan anak..baru la tak boring!"
 
dan aku reply,
"itu menempah maut namanya.."
 
pastu kena ceramah la kejap..
 
"Org skrg lbeh cri dunia kn..pelik,tpi tu la akhir zman.npak mcm yg agama pnye ni xde nilai.
Xdela,jwpn ko truk sgat..bgi aku,kalau da kawen,ok la skit khidupan..trurus skit..aku tgok org skrg suka rumitkn bnde yg snang."

hahahahha...mmg aku copy paste dari mesej dia..

aku tak kisah pun dia nak komen apa...macam aku, aku ada penerangan aku sendiri..

yela, belajar pun tak habis lagi..baru nak start, apatah lagi nak bina kerjaya..aku faham maksud dia tu, maknanya, tak payah fikir kije ke, belajar ke, kahwin terus... senang benda wajib jalan,setle!
TETAPI, calon pun takda lagi..hahahhaha..achaner tu?

ya..aku menunggu jela jodoh aku.. masanya akan tiba..hihi

*tadi tengok gambar kawan aku baru upload via fb, dia dah ada anak yang ke 2 dah..ya..dia nikah di usia 19..


 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[32 Years Old]

[Finishing 2020]