[Levitation..]

yaaa...
Mungkin dunia sarjana ini kadang-kadang tampak seperti rilek.. sebenarnya aku stress jugak!

buktinya... dah tiga malam kami membuat benda yang tak logik..hahahhaha..

malam 1st, tujuannya nak menghabiskan battery DSLR kawan aku sebelum dia cas.. So, dia pun merakam video la apa la..last-last aku cakap, "Apa kata kita tangkap gambar aku melompat?" kawan aku tu direct terus setuju..hahhahaha

ideanya mudah, aku berdiri dan sambil nak duduk tu aku akan cuba jatuh dalam keadaan bersila..dalam pada tu kawan aku akan snap gambar dan akhirnya akan nampak aku terapung sambil bersila.. perkara ni berulang berkali-kali..dari aku jatuh atas lantai dan menyakitkan lutut, aku proceed ke atas tilam..so, tak sakit sangat..

buat pengetahuan, perkara ini berlangsung pada pukul 1 lebih pagi!!hahahhaha..

So, pakaianku hanyalah baju nak tidur.. So, tak boleh nak tayang dan promote la..hahhaha

habis di situ.. keesokkan harinya, aku tunjuk la gambar-gambar yang jadi kepada another rakan..Dia pun agak teruja dan mula tunjuk 1 blog jepun yang cerita pasal "Levitation" ni..hahahah..agak impress la.. So, malam tu juga, di jam 1 lebih pagi lagi, kami ber levitation..

2nd night ni, kawan aku yang sorang lagi tu berkarya juga.. hahahah.. tapi tak boleh tayang jugak lagi.. sebab aku pakai baju kelawar..hahahha..tapi ada 1 shot tu, aku sanggup memperagakan tudung dan seluar supaya boleh dikongsi bersama..hahhaha



Malam ke tiga pulak, kami masih berkarya.. kali ni guna prop seperti payung..hahhaha.. xda shot yang menutup aurat sepenuhnya.. dan tak boleh la nak kongsi detik-detik hebat itu..hihi

*nanti nak try kt outdoor pulak!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]