[Mendengar..]

hihi..(hahaha..gelak jugak lagi)
semalam tgk TV3..
ada movie "The Proposal"
and ada scene diorang tak jadi kawin tu, kedengaran sebuah lagu..
berapa lama aku cari title lagu tu..
tp tak kesampaian..
dah alang-alang lagu tu terkeluar dalam movie tu,
aku pun tunggu la credit cerita tu..
biasa la..
cerita orang putih,
kreditnya setimbun, halus dan panjang..
aku pun tunggu sampai section OST..
nahh..aku jumpa tajuk lagu tu..
"Canon in D"
hahhahaha..
masa dulu-dulu, aku nak google tajuk nya aku ingat-ingat lupa je..
ak search "yamaha" la..hahhaha
memang tak jumpa la!!

so, aku pun mendownload la lagu ni..
macam-macam versi ada..
piano,violin,guitar..
tapi aku suka sekali yang electric guitar!
Best!
laju sikit..hihi



*Aku rasa, lagu ni memang menaikkan motivasi, semangat dan rasa nak berjaya!!

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[Seterusnya..Aku Tak Normal Sangat]