[Esok Khamis..]

Selalunya segala urusan kewangan UiTM akan didepositkan hari Khamis...Tapi tak tahu la Khamis bila..Hari-hari aku check account balance online. Adakalanya, aku rasa ntah-ntah akaun aku kena hack masa aku nak log in tu dan duit yang dimasukkan tu hilang tak tahu ke mana so sebab tu la baki asyik RM1.93..hihi..macam-macam dah aku paranoid...Please la esok, baki kamu berubah ye wahai akaun...aku sudah tidak mampu menanggung derita beburuk sangka terhadap itu bank, itu KPT, itu UiTM...
 
*Almaklumla...hutang banyak ni...dgn F lagi, insurance lagi..L lagi..Ticket budiq lagi....hurmmmmmmm...
 
*Apa-apa pun senyum dan sabar..
*Tadi tengok setia hujung nyawa..baru aku tahu si EL tu baru lepas SPM..hihi

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]