[Ayam penyet..]

aku penggemar tomato..bapak aku pun...dan boleh dikatakan kami sekeluarga penggemar tomato..bapak aku tak suka sangat tomato tu dimasak dalam sayur ke, dalam tumisan ke..dia suka ala-ala sambal gitu...so, aku incharge bahagian masak memasak mengambil keputusan menumbuk lada, garam dan tomato..dan selalu ada lauk ayam je kat rumah ni, dan bapak au tak suka benda-benda berkuah sangat, gulai ke, asam pedas ke..senang cerita, goring sahaja..hahhahaha...
 
so, selama seminggu, rumah kami dihidangkan dengan ayam penyet ala-ala padang jawa yang murah tu...senang dan cepat!hahahaha
 
 
 
 
*aku tak tumbuk dah nak buat sambal tu, aku bland je pakai blander yang kering tu..hahah..so tak banyak air, ada air pun dari tomato!

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[Seterusnya..Aku Tak Normal Sangat]