[Apa Entah]

Aduhhhh...
Boleh pulak dah bukak blog lepas tu lupa nk citer pasal apa..
Hoho..
Astaghfirallah..
:
:
:
Wahhhh...
Lepas istighfar terus ingat...
:
:
Ok..
Nak citer tentang aku bangun pagi ni..
Apa ke jadah tengok ada misscall..
Dah la dari private number..
Lepas tu ringing 1second je..
Hahahahaha..

Adoi la..
Nampak sangat stalker ke apa..
Atau dia nak call tu,tetiba teringat, eh..ni dah 2.45am waktu Malaysia..
Atau,
Handphone aku yang auto reject kalau private number yang call..
Macam handphone kawan aku..sony ape ntah..dia tunjuk la dia set auto reject function tu ari tu..
Aku pun duk tengok la setting handphone aku..tak jumpa!!hahahaha..
Benda lain pulak aku jumpa..
Contoh setting mercury keyboard untuk dial no pad..

Hehehehe..
Bersangka baik..
Mungkin orang tu salah dail..dah terdail baru perasan no nye salah..
Tapi nasib le aku tak tersedar..buat nye aku terkejut dek panggilan 1 saat tu,mahu mengamuk di tengah pagi yang hening tu..dan lagi hangin sebab tak tahu sape nak call balik pun..hehehehehehe..

Nah call log:


*ni entry di pagi sabtu..pelik betul..kalau weekend je sedang ni dah bangun dan tak tido-tido balik..kalau hari kerja,kul 8 tu guling lagi malas nak bangun mandi(setelah subuh la)..hehehehe

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]