[23 February 2015]

Wauuuu..
Apa yang istimewanya hari ni?
Ni diaaaaa


Hari ni, 23/2/2016 genap 9999 hari semenjak 8/10/1988 yang mana merupakan hari kelahiran aku di dunia ini..

Hoho..bukan apa..cantik nombor nya..
Esok pun kiranya lagi cantik la..
10000..

Hehehehehe..

Tu je nak habaq...

*sebenarnya hari ni ada terluka sedikit..ada orang cakap aku ni fake,tak ikhlas dalam perbuatan.. Takpe la..ambil sebagai ikhtibar jela..dan yang bercakap pun tak salah,dia melalui kasut yang lain dari aku,dan tengok kaki pun dah tau size pun tak sama.. Tapi kalau fake sangat aku pun,tak pernah tergamak lagi nak sound orang bagai..apa tah lagi nak marah orang..yaaaa.umur ja 9999 hari..tapi aku ni bukan la jenis berfikir dan 24jam neuron otak berhubung.. 

*ada jugak yang fikir dengan raut muka aku menggambarkan segala..dengan muka aku sedemikian sedemikian boleh cakap aku tak ikhlas fake memanjang..sorry,awak tak kenal saya lagi..saya memang akan over axergerate reaction punya.. Padahal takda apa punn..

*apa pun tahniah buat awak yang tinggi nilai ikhlasnya,tinggi common sense nya dan tinggi ilmu dalam menilai orang.. Sebab dia menentukan ikhlas orang tu dengan cara bercakap..wehhh..aku tak la sopan-sopan type punya..aku menyatakan sesuatu ke,bagi sesuatu dengan cara aku..kau cara kau..dah kalau aku memang cakap dengan semua orang macam tu,jangan la tiba tiba cop aku tak ikhlas..bahkan,ikhlas tu cukup Allah je yang tahu..

#kipidap #dongibab #biasalahmainnganbudok #ingatanuntukdirisendiri

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]