[Organizer Kata Ko]

Hahahaha..
Semalam kan aku ada cerita yang ada group whatsapp untuk bincang reunion tu kan..
Pastu semalam aku pergi gym kan..
balik tu mandi solat makan tidur...
So aku tak tengok handphone dah...

Handphone dah mati..
Aku cucuk charger dan hidupkan...
Handphone tu remain silent la since aku set dari ofis lagi..

So..
bangun pagi lepas subuh tadi aku tengok 759 msg untuk group reunion tu sahaja..
sekali aku go through tengok dorang just borak kosong..
excited lama tak jumpa memasing..

macam-macam benda la keluar..
gambar pelik-pelik ada..
hurmmmmm..

Pastu ramai jugak yang left..
tak daya dengan kemerepekan budak-budak ni..
Dengan admin pun blah..
hahhahha

Aku tak heran sangat.. 
lepas baiki kampung COC aku yang kena serang,
aku sambung tidur balik..

Dah on the way pergi kerja tu tengok nama group whatsapp AMT Reunion SMKJP2 SPM 2005..
Aku pun dalam hati,
"Kemain budak-budak ni..siap tukar nama bagai.."
Sekali bukak tengok ada beberapa ketul je dalam tu..
Rupanya group baru admin create..
yang mana hanya wakil kelas dan orang-orang yang diharapkan sebagai organizer je ada..
hahahha..

Baguslah..
Tak la serabut dengan ada yang melalut tu..heheh

So..
hari ni tak bincang banyak..cuma kitorang dah set date untuk meeting..
minggu 15 & 16 hb ni..
heheheh

Ok..itu mukaddimah..
Nak ceritakan hari ni aku jadi penganjur lagi..
hehehhe..

Ofis nak buat rumah terbuka..
aku dilantik sebagai urusetia prop dan perkakasan..
hahahha..

kena hias apa yang patut dan tadi meeting dengan caterer..
ushar-ushar nak letak apa-apa kat mana-mana..
wahhh..proper betul kali ni punya persedia..
susun atur meja bagai dah settle..
Dah lukis dah..

Iklan pun dah keluar..



hehehhe

*Begitula hidup sebagai penganjur..heheheheh..Ade DJ weh..


Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[Seterusnya..Aku Tak Normal Sangat]