[Berlari-lari Ku Mencari Mu]

Ok..
Aku ada kawan..
Dia agak berisi sedikit..
Demi menjaga kesihatan,
dia control makan..kira kalori bagai dan macam-macam..
then, dia pergi gym jugak..

Dek kerana yuran gym tu daily only RM5 dan gym tu dekat dengan ofis dan rumah,
aku terpanggil untuk turut sama..
hehehe..
hanya untuk fitness dan membakar la sedikit lemak yang berlapis-lapis kat perut ni..
hehehhe..


Tambahan pula aku ada join lari-lari nanti..
so..kira-kira nak berlatih la ni..
tak la badan terkejut nanti..

alaaaa..
kan biasa budak-budak muda join..
jadi trend dan bila mana rasa teringin mencuba jugak bila dorang duk pos gambar medal..
tak kira la just finisher je ke..
tapi kelihatan nya gempak weh..

Disamping itu aktiviti sihat jugak la..
disamping hangout dengan kawan-kawan sementara bujang..
hehehe

So..
Sambung balik pasal gym tadi..
Sepatutnya hari ni first day aku join gym tu..
Tapi terpaksa ditundakan esok..
dek kerana kawan aku tadi nak gi Setia Alam..
Nak cari track suit untuk plus size..

Ok..
Ini la topik aku hari ni..
Walawehhh..
Aku ingat aku je susah nak cari pakaian..
Which is payah nak cari benda yang cukup-cukup tinggi aku..
Rupanya ada lagi insan yang lebih mencabar hidupnya..

*Wish me luck la ye...hehehe..semoga fitness ni takla hangat-hangat taik ayam..sehangat dia baru dilepaskan dari punggok..hehehehehhe.. memandangkan usia dah tak berapa remaja..layak la kiranya membuat perkara sebegini..cehhh..padahal kategori 5km je..hahahha

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]