[Reunion SMKJP2]

Satu hari yang hening..
Aku bukak facebook..
Pastu dia suggest aku share my life event..
kat situ ada pic aku sekolah dengan 3 kawan aku lagi..
Lepas tu aku share je la benda alah tu..

Dek kerana tetiba budak sekolah aku yang lain tengok jugak..
dorang pun macam termengimbau kenangan lama zaman sekolah..

tak semena-mena ada dah post dekat group fb sekolah menengah..
kata nak buat reunion tahun ni..
sebab ngam-ngam 2005 meninggalkan sekolah, 
nak reunion 2015..
ngam 10 tahun giteww..

Rata-rata pun setuju dan macam cadangan diterima..
Pastu tertubuhnya group whatsapp commitee yang tukang incharge nanti..
Aku pun terlibat dalam group tu..
perghhhhhhhhh..
sekali memasing borak beratus ribu riban habaq hang..

semua memang excited la nak anjurkan reunion buat julung kalinya ni..
hahhahaha...
Antara kata sepakat yang telah dicapai:

Venue: SMK Jengka Pusat 2
Date: 24 October 2015
Time: 9.00am - 6pm

Aktiviti jangan kira la..
macam-macam budak ni cadang..
Ada tiru gaya cikgu la..
Baby comel la..
Karoke la..
Tuju selipar pun ada..
hahahhaha..

Tshirt sebagai momento..
Dapat RM10 sehelai..
Bahan laaa..

Nahh..lencana sekolah..
bagi bakar semangat sket..
heheheh


*Ini baru sehari perbincangan ni..wahhh..macam-macam nak kena plan ni..mampehhh.. Rasa macam nak buat kenduri pulak..hahahhaha

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]