[Tak Dapat Sambung]

Oleh sebab sikap aku acuh tak acuh nak login blog, ada beberapa entry yang tak complete..Ada satu tu aku sempat tulis tajuk je..Ada satu post tu pulak aku dah tulis suku dan harap boleh sambung pada lain kali aku logon.. Harapan tinggal harapan.. Aku dah lupa apa kisah untuk entry-entry tersebut..
 
Maaf la kerana tidak dapat sambung story yang berkenaan.. Aku rasa ianya tetap salah satu kenangan bagi aku tapi untuk menceduk memori berkenaan aku tidak mampu...
 
Posts yang aku maksudkan tu dah berzaman jika dibandingkan dengan tarikh hari ini..
 
Inilah entry yang malang itu:
 
Hahahahaha..

*Lain kali aku takkan buat dah macam tu..aku akan perabis dulu apa aku nak tulis walau semengantuk mana sekali pun...hehehe

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[Seterusnya..Aku Tak Normal Sangat]