[Bukan Blogger Tegar]

Kepada yang mengikuti perkembangan blog ini, anda mesti arif tentang ketidak beradaan entry-entry baru di blog ini.. Almaklum la...busy..hehe
 
Justeru itu, aku boleh simpulkan di sini yang aku ni BUKAN BLOGGER TEGAR..
 
Hehehe..biasalah..untuk menjadi blogger tegar, sekurang-kurangnya 3 hari sekali akan post satu entry untuk bacaan follower blog nya...
 
Bahkan, blogger yang tegar juga memiliki ramai follower dek kerana keaktifan beliau...
 
Oleh hal yang demikian, ramai la nak taja iklan di blog nya dan boleh dikatakan traffic ke blog nya memang jam! hehehe
 
Ini semua tiada di blog ini...hehe
 
Aku tak tahu berapa istimewanya nukilan aku..
 
Tapi..
 
Aku memiliki seorang FOLLOWER BLOG TEGAR..
 
Beliau la selalu notify aku untuk update.. dan hari demi hari menerima request dari beliau, aku pun membuka laptop setelah sekian lama tidak di switch on..hehehe
 
Inilah hasilnya...my new comeback kata ko! hahaha
 
 
*Aku rasa kali ni pun aku akan seperti selalu...akan menyepi setelah beberapa ketika setelah beberapa post je..hahahaha..Maaf ye..aku tak boleh janji memberi sepenuh komitmen di sini kerana takut busy di masa akan datang..hehe..

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]