[Guling guling]

hehehe..sedang aku berguling-guling di port baik punya untuk tidur..
tiba-tiba aku pose macam nak memanah..
 
yaaaa..dengan tidak semena-menanya rindu kepada ingin memanah datang berdesup..
 
lantas aku pun mencapai telefon bimbit untuk meng google kelab memanah di Pahang..
kot kot la ada yang terdekat..
boleh join isi masa lapang dan mengasah bakat..
yang ada paling dekat ialah kelab memanah uitm Pahang..
dulu aku dah join dah masa KO part 3 time diploma dulu..
siap jadi pelopor lagi yang mana batch pertama..
time tu facility kurang..
kami cuma berbekal kan padang kosong semata-mata...
untuk beli peralatan pun duit kelab tak da lagi...
sebagai solution nya, diorang minta ehsan dari setiap ahli sebanyak RM37 seorang..
dengan duit tu, diorang boleh beli baby bow, string tambahan, arrow, board dan lain-lain..
duit tu memang diorang minta halal..
sebagai pelaburan untuk orang masa depan orang lain guna..
 
Untuk platform yang lebih jelas dan besar,
aku sanggup membuka laptop untuk stalk kelab memanah..
tu la sampai tertaip satu entry sekarang..hehehehe
 
dari apa yang aku perhatikan sekarang,
 fasiliti nya mengancam..
ahli pun macam ramai je..
dulu tak ramai
mungkin sebab sekarang kelab memanah tu dah glamor..
sebab diorang penah wakil skuad Pahang masa SUKMA
 dan kaut emas tu..hehehehe..aku sebagai ahli lama turut rasa tempias itu..hihi
 
kadang-kadang terfikir, apsal la aku tak kekal aktif lepas KO tu..
antara satu sebab nya ialah, penasihat agak bias...
pada pendapat aku la..
sebab time tu ramai je star..
ramai yang punyai bakat.
.kalau diorang panggil gilap, confirm jadi..
tapi..diorang agak sedikit berat sebelah..
yang mana akan pandang,puji,encourage ahli favourite diorang je..
yang lain ni memendam rasa dan membawa diri jela..hahaha.termasuk la aku,..
hurmmm..tak pela..benda dah lepas..maafkan jela..mungkin takda rezeki memanah..
 
*Alhamdulillah la..aku minat memanah.one of sunnah nabi..rasa berbangga dapat menceburkan diri dulu-dulu
*memanah ni exercise lengan yang penting..dulu kami di suruh tarik tiub motor..hehehehe

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[Seterusnya..Aku Tak Normal Sangat]