[Job Lain]

Kalau baca entry sebelum ini, ada orang mintak aku buat lagu..dan semalam aku dapat job baru pulak...hehehe
 
Ada kawan aku cuba meniaga online Celcom 1 Malaysia 4G LTE..
 
Dia mintak aku buat flyer untuknya...
 
Dia akan print dan fotostate bagi orang..
dan sesiapa berkenan akan contact dia untuk beli..
 
Aku pun menghadap dari 10 lebih malam sampai pukul 12..siap 1 version..
tapi aku rasa macam tah apa-apa...
 
Alkisahnya, banyak sangat info nak kena letak..dan element nak letak pun aku jadi blur..
ni la hasil version 1.0:
 

 
 
Aku pun whatsapp kepada kawan aku tu untuk dia tengok macam mana..
pastu dia komen la macam-macam..suruh buang itu ini..
Sejam lepas tu dalam pukul 1 lebih terhasil la version 2.0 seperti berikut:
 

*mengidam nak pakai iphone.. tu yang nak buat concept apps kat iphone tu...hehehe..
*Glad dia approve version 2.0 tu..dan dapat upah topup celcom RM10..hehe

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[23 February 2015]