[Harmoni Di Rumah yang sweet]

hehe..
 
kat rumah ni ada bapak, mak tiri dan adik aku yang cuti sem..serta aku lah..hehehe
 
heaven gila..bangun tido bangun tido..
 
tengok semua channel kat tv..
 
buka laptop sampai pagi..
 
adik aku kerja mendownload je..
 
aku tukang tadah apa yang dia ada..
 
so..aku sangat up to date dengan Running Man..
 
Next, pretty little liars..
 Dulu aku tinggal season 3..
sekarang aku dah catch up sampai season 4 episode 20..
hahahaha
 
tunggu minggu depan keluar episode baru..hehehe
 
Ok..aku suka cerita ni sebab OST dia yang melekat di jiwa..
 
then aku ni ada jiwa spy, penyiasat,stalker dan weirdo..
lalu cerita ni sangat melekat..
hehehehe
 
untuk stok boleh mai dating copy kat aku..hahahaha
 
ok..ni kat you tube aku ceduk OST series PLL ni..
 
 
 


*hehe...moga tak lalai..

Comments

Popular posts from this blog

[New Template]

[Finishing 2020]

[Seterusnya..Aku Tak Normal Sangat]